Magazín Kreativní Laboratoře

SEO v roce 2025

SEO v roce 2025 se stále více zaměřuje na uživatelskou zkušenost, umělou inteligenci (AI) a personalizaci. Zde jsou klíčové trendy a jak s nimi pracovat: 1. Kde se s ním…
Přečíst

Každodenní podvody

Taky už Vám přišla zpráva: Nebo její obdoba podoby ⚠️ Dôležité oznámenie od spoločnosti Meta bolo naplánované trvalé odstránenie z dôvodu niekoľkých reklám porušujúcich naše ochranné známky. Toto rozhodnutie sme…
Přečíst

Nákupní rozhodovací vzorce

Nákupní rozhodovací vzorce jsou psychologické a behaviorální mechanismy, které ovlivňují, jak se lidé rozhodují o nákupu produktu nebo služby. Každý zákazník má svůj vlastní způsob, jakým se rozhoduje, na základě…
Přečíst

Zákony a principy

Zákon kontrastu Princip: Lidé vnímají hodnotu nabídek nebo cen relativně k tomu, co viděli předtím. Tento princip vysvětluje, proč se něco zdá výhodné ve srovnání s jinou nabídkou, i když…
Přečíst

Generační rozdíly v marketingu

Každá generace má specifické hodnoty, preference a přístupy k rozhodovacím procesům, které ovlivňují způsob, jakým reagují na marketingové strategie. Pochopení těchto rozdílů vám pomůže přizpůsobit vaši komunikaci, nabídku a celkovou…
Přečíst

Jak je to s tím Tik Tokem

V lednu 2025 byl v USA přijat zákon „Protecting Americans from Foreign Adversary Controlled Applications Act“ (PAFACA), který nařizuje zákaz TikToku, pokud nebude prodán americkému vlastníkovi. Tento zákon byl 17.…
Přečíst

Vytěž leden a únor

Nový rok je ideální čas pro nastavení efektivní digitální prodejní cesty a marketingové kampaně. Leden a únor představují období, kdy se lidé zaměřují na nové začátky, předsevzetí a plány do…
Přečíst

Zimní kvartál

V zimním kvartálu by měl marketing pro podnikatele reflektovat změny v chování spotřebitelů, sezónní trendy a připravenost na sváteční období. Zde je několik klíčových oblastí, na které by se měl…
Přečíst

Co je akvizice v marketingu?

Akvizice v marketingu se odlišuje od tradičního pojetí akvizice, která zahrnuje nákup společnosti nebo jejích aktiv. V kontextu marketingu se akvizice týká získávání nových zákazníků. Cílem akvizice je přilákat potenciální…
Přečíst

Novinky na Instagramu pro září

Instagram přináší v září několik zajímavých novinek, které mají za cíl zvýšit interakci a kreativitu uživatelů na platformě. Tyto aktualizace představují nové příležitosti pro všechny, kteří pomocí instagramu rozšiřují svou…
Přečíst

Zvýšení ROI

Měla jsem zajímavou konzultaci na téma nízkého ROI (Návratnost z reklam) pro PPC reklamy na platformách jako Google, Seznam, Facebook a Instagram. ROI měří ziskovost vaší investice a je klíčovým…
Přečíst

Osobní Brand

Jak vytvořit silnýosobní brand V dnešním digitálním světě je budování silného osobního brandu klíčové pro získání autority a úspěchu. Tento článek vás provede krok za krokem, jak vytvořit osobní brand,…
Přečíst

Cenová analýza

Co je analýza ceny? Analýza ceny je proces zkoumání a porovnávání cen produktů nebo služeb s cílem stanovit optimální cenu, která maximalizuje zisk, konkurenční výhodu a přitom splňuje očekávání zákazníků.…
Přečíst
  • Schůzky jsou možné objednat předem formou online konzultace. Veškerá komunikace probíhá online formou. 
  • Veškerá komunikace je nahrávána z důvodu organizace a případně zpětné vazby a zlepšení.
  • PO - PÁ 10-16h | Možné individuelně se domluvit jinak | Komunikace standartně do 72h v pracovních dnech
Věnujte prosím pozornost obchodním podmínkám, které jsou součástí každé spolupráce. Nepřečtení těchto podmínek nebo neznalost jejich obsahu nemůže být považováno za oprávnění pro jakékoli nepochopení nebo neplnění dohodnutých podmínek. 
Podmínky jsou platné a závazné pro všechny nabízené služby a programy, a je na každém klientovi, aby si je před uzavřením spolupráce důkladně prostudoval. 
Jejich nepřečtení není důvodem k 
omluvě nebo požadavkům na změnu podmínek.

Každý klient tím, že vstupuje do spolupráce, potvrzuje, že podmínky četl, rozumí jim a souhlasí s nimi.

V případě nejasností nebo potřeby vysvětlení je doporučeno se před zahájením spolupráce obrátit na poskytovatele služeb a získat potřebné informace.
Například nezávaznou konzultaci nebo emailem.