• Definice vad a reklamací: Jasná definice, co je považováno za vadu v poskytovaných materiálech (foto, video, ilustrace, web). Definice reklamace Řešení Nedodání slíbeného rozsahu či počtu domluveného díla Dodání a/nebo snížení ceny dle zmenšení počtu ubraného z rozsahu díla Nemožnost otevřít digitální soubory – poškozené soubory Odesílají se bezprostředně obratem opravené soubory Neodevzdání zakázky Zrušení smlouvy, případné vrácení zálohové částky. V tomto případě klientovi nevzniká nárok na vymáhání jakékoli újmy. Zdržení termínu Snížení ceny dle sazebníku pokuta za prodlení Nespokojenost s výsledkem Návrh oprav a změn >> v případě odmítnutí nevzniká nárok na náhradu ani vrácení financí
  • Definice co není považováno za vadu:
  • Nespokojenost s vlastním vzhledem, výběrem lokace či počasím není důvodem k reklamaci fotografií, videí ani ilustrací.
  • Oznámení vad a reklamací:
    • Při odevzdání zakázky/díla je předán předávací protokol a reklamační formulář. Při zjištění chyby je zákazník povinen bezprostředně, nejpozději do 14 dní od předání, informovat zhotovitele.
    • Následně probíhá do 14 dní zhodnocení reklamace a návrh řešení.
    • V případě, že je chyba relevantní a opravitelná, v následujících 14 dnech (případně déle po osobní domluvě, pokud chyba neumožňuje rychlé řešení) dochází k opravě a odeslání hotového opraveného díla společně s 2. předávacím protokolem.
    • Vrátit dílo kvůli úpravě může klient maximálně 2x.
      • Následně probíhá jiné vyrovnání nebo změny jsou klientem hrazeny jako nová služba dle platného ceníku.
  • Podmínky pro reklamaci: Předmětem reklamace může být podezření zákazníka na nedostatky v plnění smluvních ustanovení týkajících se nabízených produktů a služeb, nesplnění dohodnutých podmínek.
  • Časové limity reklamací:
    • Neprodleně po zjištění, nejpozději do 14 dní od odevzdání (tj. získání díla a předávacího protokolu)
  • Postup vyřizování reklamací:
    • Do 14 dní od přijetí reklamačního formuláře ze strany Klienta Zhotovitel navrhuje možné řešení.
    • V případě svolení a souhlasu klientem zhotovitel začíná pracovat n aopravách a změnách dle dohodlé reklamace
    • Doba reklamace trvá zpravidla 14 dní, pokud není určeno při domluvě jinak. Určité opravy vyžadují více času a péče.
    • Po vyřízení reklamace Zhotovitel zasílá klientovi emailem 2. předávací protokol s opraveným dílem.
    • Klient má nárok ještě na 1 revizi a případnou dodatečnou reklamaci opravy.
      • V takovou chvíli se spouští dalších 14 dní zhodnocení a 14 dní opravy.
  • Estetická kvalita nemůže být předmětem reklamace. Pohled na dílo se může různit a její hodnocení je ryze subjektivním aspektem. Pokud není klient spokojen se stylem zhodnotitele, není to důvod k reklamaci. Dle Obchodních podmínek se má klient předem seznámit s prací zhotovitele, kterého si pro svou zakázku vybere.
    • Pokud klient během vývoje požaduje změny, musí nést jakékoli další náklady, které mohou vzniknout.
  • Pokud zhotovení nedovoluje omezení lokace, počasí, vyšší vliv (Foto a video)
  • Je-li pro dokončení nutný vstup do Klientem požadovaných míst vyžadováno nutné povolení, přístup či vstupné je povinností Klienta všechna tato povolení či vstupné pro Zhotovitele zajistit.
    • Zhotovitel v opačném případě nenese žádnou odpovědnost za ušlý čas.
    • Náklady spojené se vstupným apod. hradí Klient.
  • Jiné podmínky 3. stran, které nemůže zhotovitel ovlivnit
  • Má-li Klient konkrétní přání či požadovaný způsob pořízení, je o tom zhotovitele povinen včasně informovat. V jiném případě není součástí reklamace.
  • Zhotovitel si vyhrazuje právo opustit spolupráci a předčasně ukončit poskytování objednaných služeb v případech nevhodného, urážlivého, výhružného či nepřátelského chování ze strany klienta, tj. v případech, kdy je ohrožena bezpečnost či lidská čest zhotovitele.
    • Dílo, které bylo pořízeno do té doby je považováno za hotové a nevzniká tak žádná povinnost tuto zkrácenou pracovní dobu finančně kompenzovat klientovi.
  • Data mají odpovídající kvalitu k odpovídající pozorovací vzdálenosti a ke klasickému použití.
    • Prohlížení případných nedostatků po zvětšení/přiblížení či úpravách a změnách NENÍ bráno jako vada
    • Případná nespokojenost s funkcí či neschopnost správného použití není objektem reklamace.
    • V případě, že zákazník pozmění jakoukoliv část kódu webových stránek či webových šablon tak zhotovitel nenese žádnou odpovědnost.
    • Pokud zákazník nepostupuje podle instalačních pokynů nebo určených postupů .
  • Schůzky jsou možné objednat předem formou online konzultace. Veškerá komunikace probíhá online formou. 
  • Veškerá komunikace je nahrávána z důvodu organizace a případně zpětné vazby a zlepšení.
  • PO - PÁ 10-16h | Možné individuelně se domluvit jinak | Komunikace standartně do 72h v pracovních dnech
Věnujte prosím pozornost obchodním podmínkám, které jsou součástí každé spolupráce. Nepřečtení těchto podmínek nebo neznalost jejich obsahu nemůže být považováno za oprávnění pro jakékoli nepochopení nebo neplnění dohodnutých podmínek. 
Podmínky jsou platné a závazné pro všechny nabízené služby a programy, a je na každém klientovi, aby si je před uzavřením spolupráce důkladně prostudoval. 
Jejich nepřečtení není důvodem k 
omluvě nebo požadavkům na změnu podmínek.

Každý klient tím, že vstupuje do spolupráce, potvrzuje, že podmínky četl, rozumí jim a souhlasí s nimi.

V případě nejasností nebo potřeby vysvětlení je doporučeno se před zahájením spolupráce obrátit na poskytovatele služeb a získat potřebné informace.
Například nezávaznou konzultaci nebo emailem.