Krásný den,
kontakt zde!

Dlouhodobá spolupráce: Při potížích na Vašem webu se neváhejte využít Servisní lístek.
Odkaz na ZIP složku s daty pro zpracování.

Raději telefonujete? 

Zanechte mi své telefonní číslo a já se Vám v nejbližší době ozvu zpět
Přihlášení pro členy a klienty
Klientský server | Notion 
  • pozvánka do aplikace emailem
  • přístup z webové stránky
  • Co říkají ostatní?

    I hired Jana to take some photos of me for marketing material. She was very professional and I was very happy with the results. Highly recommend!

    Spolupráci s Janou Talířovou vřele doporučuji každému, kdo potřebuje dát svým webovým stránkám novou tvář nebo je potřebuje od základů vytvořit podle vlastních představ. Stránky budou funkční a hlavně krásné. Jana je výborná fotografka, její fotografie nesou jasný rukopis a vzhledem k tomu, že má licenci na dron, může pro vás zajistit i letecké snímky. Neváhejte ji kontaktovat, potěší vás efektivní komunikace a profesionální přístup.

    Jana Talířová
    IČO: 08062986
    • Schůzky jsou možné objednat předem formou online konzultace. Veškerá komunikace probíhá online formou. 
    • Veškerá komunikace je nahrávána z důvodu organizace a případně zpětné vazby a zlepšení.
    • PO - PÁ 10-16h | Možné individuelně se domluvit jinak | Komunikace standartně do 72h v pracovních dnech
    Věnujte prosím pozornost obchodním podmínkám, které jsou součástí každé spolupráce. Nepřečtení těchto podmínek nebo neznalost jejich obsahu nemůže být považováno za oprávnění pro jakékoli nepochopení nebo neplnění dohodnutých podmínek. 
    Podmínky jsou platné a závazné pro všechny nabízené služby a programy, a je na každém klientovi, aby si je před uzavřením spolupráce důkladně prostudoval. 
    Jejich nepřečtení není důvodem k 
    omluvě nebo požadavkům na změnu podmínek.

    Každý klient tím, že vstupuje do spolupráce, potvrzuje, že podmínky četl, rozumí jim a souhlasí s nimi.

    V případě nejasností nebo potřeby vysvětlení je doporučeno se před zahájením spolupráce obrátit na poskytovatele služeb a získat potřebné informace.
    Například nezávaznou konzultaci nebo emailem.