1 Úvod
- Tyto obchodní podmínky provozovatele Jana Talířová se vztahují na dlouhodobou spolupráci marketingových, fotografických, video, grafických a webových služeb – rozpis všech nabízených služeb v platném Ceníku služeb (dále jen „Obchodní podmínky“).
- Jsou vypracovány podle § 1752 Občanského zákoníku, a to pro účely stanovení práv a povinností smluvních stran.
- K jednotlivým ustanovením Obchodních podmínek se nepřihlíží, pokud je mezi stranami výslovně či písemně dohodnuto jinak.
2 Definice pojmů a výkladová pravidla
V Obchodních podmínkách mají následující výrazy a slovní spojení níže uvedený význam:
- GDPR Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
- Občanský zákoník znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
- Poskytovatel znamená Jana Talířová, IČO 08062986, se sídlem V.Volfa 1336/35 České Budějovice.
- Ceník znamená aktuální sazebník poplatků za provedenou práci Balíčku služeb Poskytovatele ke dni splatnosti poplatku.
- Služby znamená služby poskytované Poskytovatelem na základě smlouvy uzavřené podle těchto Obchodních podmínek.
- Balíček služeb znamená soubor Služeb nabízených jako ucelený balíček za souhrnnou cenu.
- K Balíčku služeb mohou být rovněž poskytnuty volitelné služby, o jejichž poskytnutí se Strany dohodnou.
- Pro Balíček služeb jsou zpravidla stanoveny zvláštní obchodní podmínky, které se uplatňují vedle těchto Obchodních podmínek a mají před nimi přednost.
- Strany znamená společně Poskytovatele a Zákazníka.
- Zákazník znamená fyzickou osobu podnikatele nebo právnickou osobu, která uzavře s poskytovatelem smlouvu podle těchto Obchodních podmínek.
3 Realizace smlouvy
- Poskytovatel provozuje internetové stránky www.kreativlab.cz (v procesu – nyní Notion kreativlab) za účelem nabídky Služeb a Zboží.
- Potenciální zákazníci mohou prostřednictvím výše uvedených internetových stránek, online hovorem, telefonicky, WhatsApp zprávou nebo elektronickou poštou vytvořit poptávku.
- Položení poptávky nepředstavuje návrh na uzavření smlouvy.
- V poptávce Zákazník sděluje zejména charakter svého podnikání nebo činnosti a požadované Služby, a to buďto volbou Balíčku služeb nebo individuální spoluprací a potřebným popisem poptávaných Služeb.
- Podmínkou odeslání poptávky je předání všech potřebných specifikací díla a poskytnutí údajů nezbytných k uzavření smlouvy.
- Poskytovatel může nabídnout balíčky služeb, které jsou určeny jen některým zákazníkům, a stanovit podmínky, za jakých je ochoten tyto balíčky služeb poskytovat.
- Poskytovatel na základě své úvahy informuje zájemce o své ochotě smlouvu uzavřít a sdělí mu elektronicky podmínky uzavření smlouvy, čímž činí návrh na uzavření smlouvy.
- Zájemce návrh smlouvy přijímá
- uhrazením ceny balíčku
- nebo zálohové částky služeb stanovené v návrhu na uzavření smlouvy Poskytovatelem.
- V případě platby bankovním převodem je podmínkou platného přijetí návrhu smlouvy použití variabilního symbolu uvedeného v návrhu na uzavření smlouvy/faktuře.
- Poskytovatel může v návrhu na uzavření smlouvy stanovit i jiný způsob přijetí návrhu, zejména souhlasné vyjádření zaslané elektronickou poštou či souhlas osobní/telefonický.
- Platba se pak uskutečňuje po splnění určeného limitu hodinové práce či po uplynutí 7 kalendářních dní při dlouhodobé individuální spolupráci.
- Případné překročení času práce, požadavků na doplňky či služby navíc dle požadavku Zákazníka budou řešeny další smlouvou či objednávkou, kterou Zákazník přijímá samostatně.
- Objednávky jednotlivých úkolů a zakázek pro dlouhodobou spolupráci jsou zadávány společně s informací minimální a maximální kapacity v měsíci/týdnu a to standartně
- Emailem
- Pomocí SMS/WhatsAPP zprávy/telefonicky
- Doba odpovědi – hrubé shrnutí doby práce a hrubého termínu dokončení můžete očekávat do 48h v pracovních dnech.
- Vyhrazení práva na uzavření náboru nových objednávek v případě plné kapacity na dobu neurčitou pro všechny typy spoluprací.
- V případě, že minimální čas nebude využit, spolupráce se považuje za ukončenou a nezaručuje se v příštím období časová kapacita a expresní komunikace.
- Doba zpracování je u každého balíčku služeb i individuální spolupráce rozdílný.
- Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na určení doby realizace zakázky.
- V případě, že se objeví komplikovanější vývoj díla, než bylo předpokládáno, které není způsobené zhotovitelem, zhotovitel si vyhrazuje právo na prodloužení doby vývoje a navýšení ceny dle dohody.
- U individuálních spoluprací je vždy určena doba zpracování při odeslání nabídky na poptávku, zpravidla ale ne dříve než do 7. pracovních dní.
- V případě expresního dodání či nutné práci o víkendu se cena na hodinu zvyšuje dle aktuálního sazebníku expresního zpracování. **
- (Zvýšený sazebník práce o víkendu se nevztahuje na fotografování)
4 Předmět smlouvy
- Předmětem smlouvy je poskytování Služeb podle těchto Obchodních podmínek.
- Konkrétní rozsah Služeb je určen volbou konkrétního Balíčku služeb nebo osobní dohodou spolupráce stran.
- Předmětem mohou být Služby spočívají zejména v následujícím:
- (a) návrh, vývoj a správa webu nebo e-shopu
- (b) fotografické a video práce
- (c) grafické a designové práce
- (d) SEO optimalizace
- (e) správa sítí
- (f) IT poradenství
- Po provedení Služeb Poskytovatel vystaví předávací protokol spolu s veškerými požadovanými digitálními daty a zašle jej elektronickou poštou Zákazníkovi.
- Pokud Zákazník nevytkne vady neprodleně, nejpozději ve lhůtě 14 pracovních dnů od odeslání předávacího protokolu, platí, že Služby převzal bez vad.
5 Účel Služeb
- Služby jsou poskytovány za účelem realizace podnikatelských či jiných aktivit Zákazníka nebo, v případě Zákazníka, který je právnickou osobou nezřízenou za účelem podnikání, k realizaci předmětu činnosti Zákazníka.
6 Poplatky za Služby
- Zákazník je povinen za užívání Služeb, případně za jiná plnění Poskytovatele podle smlouvy a těchto Obchodních podmínek, hradit Poskytovateli úplatu určenou ve smlouvě, případně dle Sazebníku.
- Úplata je hrazena
- a) v plné výši při uzavření smlouvy pro potvrzení objednávky Balíčku služeb
- b) ve 2 splátkách (40% a 60%)
- zálohová část 40% z domluvené částky pro potvrzení objednávky služeb
- doplatek ve výši 60% z domluvené částky po dokončení prací a odevzdání
- při dlouhodobé spolupráci platba jednou týdně za odpracované hodiny bankovním převodem.
- Při dlouhodobé spolupráci je stanovena měsíční minimální a maximální časová kapacita spolupráce.
- Maximální kapacita 1 pracovního týdne je 40h práce.
- Minimální doba od které se počítá individuální spolupráce je 30 minut.
- Ke každé uhrazené platbě vystaví Poskytovatel samostatný daňový doklad / fakturu, kterou bude Zákazníkovi zasílat elektronicky.
- V případě, že Zákazník neurčí, na jakou pohledávku Poskytovatele má být použita platba Zákazníka, a/nebo v případě prodlení Zákazníka s úhradou pohledávek podle smlouvy, určí pořadí úhrady pohledávek z plateb doručených Zákazníkem Poskytovatel.
- Zákazník je povinen zdržet se jakéhokoliv jednání a neprovést jakoukoli operaci, která by mohla ohrozit odvedení, či placení úplaty za Služby. Pro případ prodlení kupujícího se zaplacením kupní ceny dle této smlouvy se sjednává smluvní pokuta ve výši 0,05 % z celkové kupní ceny za každý den po splatnosti nezaplacení fakturace.
7 Služby třetích stran
- V rámci poskytování Služeb je dle specifikace práce občas nutná spolupráce se službami 3. stran. Pokud není uvedeno přímo v podmínkách balíčku, tak náklady a poplatky na zařízení a provoz těchto 3. stran jdou na náklady Zákazníka a nejsou součástí ceny.
- V rámci poskytování Služeb Zákazník zmocňuje Poskytovatele, aby svým jménem na Zákazníkův účet uzavřel smlouvu třetími stranami uvedenými ve zvláštních podmínkách příslušného balíčku nebo dohodnutými mezi Zákazníkem a Poskytovatelem, a učinil všechna k tomu potřebná právní jednání. Zákazník tímto bere na vědomí a přijímá níže uvedené smluvní podmínky těchto třetích stran. Zákazník je povinen poskytnout veškerou potřebnou součinnost.
- V rámci poskytování Služeb Zákazník zmocňuje Poskytovatele, aby Zákazníkovým jménem na Zákazníkův účet uzavřel smlouvu třetími stranami uvedenými ve zvláštních podmínkách příslušného balíčku nebo dohodnutými mezi Zákazníkem a Poskytovatelem, a učinil všechna k tomu potřebná právní jednání. Zákazník tímto bere na vědomí a přijímá níže uvedené smluvní podmínky těchto třetích stran a zavazuje se bezodkladně poskytnout potřebnou součinnost, zejména uzavření smlouvy (registraci) aktivně potvrdit.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za služby třetích stran podle tohoto článku
- V případě změn smluvních podmínek třetích stran podle odst. 7.1 se Poskytovatel zavazuje Zákazníka neprodleně informovat. To neplatí v případě, že proběhlo převedení podle odst. 7.5.
- Na žádost Zákazníka nebo při ukončení vztahu mezi Poskytovatelem a Zákazníkem (nedohodnou-li se Poskytovatel a Zákazník jinak) Poskytovatel převede případný smluvní vztah (účet) u třetích stran uvedených v odstavci 7.1, na jméno Zákazníka.
Zákazník je povinen k tomu poskytnout veškerou potřebnou součinnost, zejména bezodkladně poskytnout potřebné kontaktní údaje a v případě, že to dotčená třetí strana vyžaduje, převod bezodkladně aktivním jednáním přijmout, a případně sdělit svoji platnou platební kartu, e-mailovou adresu na službě Gmail a, nemá-li ji, bezodkladně si ji zřídit a sdělit ji Poskytovateli.
V případě, že Zákazník nepožádá o převod smluvního vztahu před ukončením předplaceného období u příslušné třetí strany, Poskytovatel neodpovídá za škodu, která Zákazníkovi vznikne ztrátou obsahu, ztrátou funkčnosti webových stránek a podobně.
- V případě, že Poskytovatel převede na Zákazníka smluvní vztah (účet) u třetích stran na jeho žádost za trvání smluvního vztahu, je Zákazník povinen poskytnout Poskytovateli po zbytek trvání smluvního vztahu uživatelská práva potřebná pro plnění smluvních povinností Poskytovatele.
8 Porušení smlouvy.
Za porušení smlouvy se považuje, pokud:
- Zákazník neuhradí jakoukoliv platbu podle smlouvy v termínech podle těchto Obchodních podmínek a takovou platbu neuhradí ani v dodatečné lhůtě deseti (10) kalendářních dnů od upozornění Poskytovatelem na prodlení; nebo pokud
- Zákazník neposkytne Poskytovateli potřebnou součinnost, zejména neposkytne Poskytovateli potřebná uživatelská práva podle odstavce 7.6; nebo pokud
- vyjde najevo, že podklady, které Zákazník poskytl Poskytovateli, zasahují nedovoleným způsobem do autorských nebo jiných práv třetích osob; nebo pokud
- vyjde najevo, že některé prohlášení Zákazníka podle těchto Obchodních podmínek je nepravdivé.
9 Úrok z prodlení, smluvní pokuta, limitace náhrady škody,
- Pokud je Zákazník z jakéhokoli důvodu v prodlení s úhradou jakékoliv pohledávky Poskytovatele, vzniklé na základě smlouvy uzavřené podle těchto Obchodních podmínek, má Poskytovatel právo vůči Zákazníkovi na úrok z prodlení ve výši sazby úroku z prodlení podle obecně závazných právních předpisů z jakékoliv splatné a nesplacené pohledávky Poskytovatele vůči Zákazníkovi.
- Úrok z prodlení se nezapočítává proti povinnosti Zákazníka nahradit Poskytovateli způsobenou škodu.
- Pokud je Zákazník z jakéhokoliv důvodu v prodlení s úhradou jakékoliv pohledávky Poskytovatele, vzniklé na základě smlouvy uzavřené podle těchto Obchodních podmínek, má Poskytovatel dále právo uplatnit vůči Zákazníkovi na úhradu nákladů spojených s vymáháním pohledávky dle Sazebníku.
- Odpovědnost Poskytovatele podle smlouvy je omezena částkou odpovídající úplatě za Služby v kalendářním roce, ve kterém škoda vznikla.
- Zákazník není oprávněn vůči Poskytovateli uplatnit nárok na náhradu ušlého zisku.
- V nepravděpodobných případech, které Zhotoviteli zabrání poskytnout Klientovi objednané služby, např. kvůli zranění, nemoci, zásahu vyšší moci, či jiným příčinám, které Zhotovitel nemohl ovlivnit, se pokusí zajistit patřičnou náhradu.
- V případě, že se náhradu žádným způsobem zajistit nepodaří nebo to není možné, jakákoliv odpovědnost či závazky Fotografa jsou omezeny na navrácení rezervační částky za objednané služby.
- Zákazník nemá právo vyžadovat jakoukoli finanční ani časovou náhradu či kompenzaci za ušlý zisk či čas spojený s plněním zakázky.
- Zhotovitel se také zříká odpovědnosti kompenzovat jakoukoli ztrátu způsobenou Zákazníkovi v případě chyby při vytváření, implementaci či předání díla.
- Je zákazníkovo povinností zajistit dostatečnou ochranu svého majetku a jiných děl, které mohou být napojené na plnění služby.
10 Kontaktní osoby a doručování
- Zákazník může kontaktní osobu, její kontaktní údaje nebo e-mailovou adresu pro doručování faktur, uvedené při registraci, změnit jednostranným písemným oznámením, které sdělí Poskytovateli prostřednictvím elektronického rozhraní v zákaznické zóně na internetových stránkách Poskytovatele nebo elektronickou poštou.
- Změna kontaktní osoby, jejích kontaktních údajů nebo e-mailové adresy pro doručování faktur je účinná dnem doručení oznámení Poskytovateli nebo k pozdějšímu datu uvedenému v takovém oznámení.
- Doručovací adresou Poskytovatele je adresa Poskytovatele uvedená v těchto Obchodních podmínkách. Pro elektronickou komunikaci, není-li zřízeno elektronické rozhraní v zákaznické zóně na internetových stránkách Poskytovatele, určuje Poskytovatel následující e-mailovou adresu: fototalirova@gmail.com.
- O změně doručovací adresy a/nebo e-mailové adresy bude Poskytovatel Zákazníka informovat elektronickou poštou. Změna doručovací adresy a/nebo e-mailové adresy Poskytovatele je účinná dnem doručení oznámení Zákazníkovi nebo k pozdějšímu datu uvedenému v takovém oznámení.
- Všechna sdělení, která budou doručována Zákazníkovi v souvislosti s plněním smlouvy, se považují za účinná okamžikem jejich doručení nebo k pozdějšímu datu uvedenému v takovém sdělení. Doručením se rozumí v případě
- osobního doručení okamžik předání adresátovi. Pokud by adresát odmítl příslušný dokument převzít, má se za to, že dokument je doručen okamžikem jeho předání osobě, která byla pověřena dokument doručit;
- doručení poštou třetí (3) Pracovní den po odeslání doporučenou poštou;
- zaslání e-mailem nebo jinou elektronickou komunikací okamžik, ve kterém adresát zprávu obdržel, nejpozději však třetí (3) Pracovní den po odeslání Poskytovatele
- Všechna oznámení nebo sdělení vůči Poskytovateli budou účinná pouze okamžikem, ve kterém je Poskytovatel skutečně obdržel v listinné podobě, pokud se Strany nedohodnou v jednotlivých případech jinak.
11 Zpracování osobních údajů
Poskytovatel zpracovává
- jako správce osobní údaje osob jednajících za Zákazníka a Zákazníka, je-li Zákazník fyzickou osobou, za účelem jednání o uzavření smlouvy, uzavření a plnění smlouvy a uskutečnění oprávněných zájmů Poskytovatele,
- jako zpracovatel pro Zákazníka jako správce osobní údaje obsažené v internetových stránkách, které pro Zákazníka vytvořil, za účelem propagace Zákazníka a jeho podnikání.
- Uzavřením smlouvy se současně uzavírá smlouva o zpracování osobních údajů ve vztahu k údajům, které Poskytovatel zpracovává jako zpracovatel pro Zákazníka jako správce.
- Poskytovatel zpracovává osobní údaje jako zpracovatel pouze dle pokynů Zákazníka obsažených v těchto Obchodních podmínkách, pokud mu toto zpracování již neukládají právo Unie nebo členského státu, které se na Zákazníka vztahuje; v takovém případě Poskytovatel správce informuje o tomto právním požadavku před zpracováním, ledaže by tyto právní předpisy toto informování zakazovaly z důležitých důvodů veřejného zájmu.
- Poskytovatel zajišťuje, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti.
- Poskytovatel zajišťuje všechna opatření požadovaná podle článku 32 GDPR.
- Poskytovatel zapojuje do zpracování následující další zpracovatele:
- Zákazník výslovně souhlasí s tím, aby Poskytovatel zapojil do zpracování i jiné další zpracovatele. V takovém případě informuje Zákazníka o veškerých zamýšlených změnách týkajících se přijetí dalších zpracovatelů nebo jejich nahrazení, a poskytne tak Zákazníkovi příležitost vyslovit vůči těmto změnám námitky. S dalšími zpracovateli uzavře Poskytovatel smlouvu dle čl. 28 odst. 4 GDPR.
- Poskytovatel zohledňuje povahu zpracování, je na žádost Zákazníkovi nápomocen prostřednictvím vhodných technických a organizačních opatření, pokud je to možné, pro splnění Zákazníkovy povinnosti reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů stanovených v kapitole III GDPR. Za to má nárok na náhradu podle Sazebníku.
- Je na žádost Zákazníkovi nápomocen při zajišťování souladu s povinnostmi podle článků 32 až 36 GDPR, a to při zohlednění povahy zpracování a informací, jež má zpracovatel k dispozici. Za to má nárok na náhradu podle Sazebníku.
- V souladu s rozhodnutím Zákazníka všechny osobní údaje buď vymaže, nebo je vrátí Zákazníkovi po ukončení poskytování služeb spojených se zpracováním, a vymaže existující kopie, pokud právo Unie nebo členského státu nepožaduje uložení daných osobních údajů. To neplatí tam, kde Poskytovatel osobní údaje Uživatelů zpracovává jako správce pro účely zjišťování, uplatňování a prokazování právních nároků nebo obrany před uplatněnými právními nároky.
- Poskytovatel poskytne Zákazníkovi veškeré informace potřebné k doložení toho, že byly splněny povinnosti stanovené v tomto článku, a umožní audity, včetně inspekcí, prováděné správcem nebo jiným auditorem, kterého Zákazník pověřil, a k těmto auditům přispěje. Za to má nárok na náhradu podle Sazebníku.
- Za informování subjektů údajů o zpracování jejich osobních údajů zodpovídá Zákazník. Poskytovatel může Zákazníkovi předpřipravit informaci o zpracování osobních údajů v rámci přípravy internetových stránek pro Zákazníka, jedná se však pouze o šablonu, kterou je Zákazník povinen zkontrolovat a doplnit podle skutečného a právního stavu. Poskytovatel neodpovídá za správnost takové informace.
12 Práva duševního vlastnictví
- Zákazník prohlašuje, že vykonává autorská práva a/nebo licenci s právem udělit podlicenci ke všem autorským dílům, která poskytl Poskytovateli jako podklad poskytování Služeb.
- Ke všem těmto dílům Zákazník Poskytovateli bezplatnou územně neomezenou licenci ke všem způsobům užití na dobu trvání smluvního vztahu.
- V případě, že Zákazník vykonává pouze licenci, poskytuje Poskytovateli bezplatnou podlicenci ke všem způsobům užití na dobu trvání smluvního vztahu. Zákazník prohlašuje, že užití těchto děl Poskytovatelem nezasahuje neoprávněně do práv třetích osob k ochranné známce nebo jiných práv třetích osob.
- Poskytovatel poskytuje Zákazníkovi časově a územně omezenou/neomezenou licenci k určitým/všem způsobům užití k autorským dílům, která Poskytovatel vytvoří pro Zákazníka při poskytování Služeb či dlouhodobé spolupráce.
- právo na rozmnožování díla (vytváření kopií),
- právo na rozšiřování originálu nebo rozmnoženiny díla,
- právo na pronájem originálu nebo rozmnoženiny díla,
- právo na půjčování originálu nebo rozmnoženiny díla,
- právo na sdělování díla veřejnosti (vysílání díla rozhlasem či televizí).
- Odměna za poskytnutí této licence je zahrnuta v odměně za Služby.
- V případě, že Poskytovatel opatří dílo od třetí strany, opatří Zákazníkovi licenci nebo podlicenci, která se řídí podmínkami takové třetí strany.
- V případě, že je firma a/nebo obchodní značka a/nebo jiná součást identity Zákazníka chráněna ochrannou známkou, poskytuje Zákazník Poskytovateli bezplatnou územně neomezenou licenci ke všem způsobům užití na dobu trvání smluvního vztahu.
- Zákazník prohlašuje, že firma a/nebo obchodní značka a/nebo jiná součást identity Zákazníka nezasahuje do práv třetích osob k ochranné známce nebo jiných práv třetích osob.
- Poskytovatel neposkytuje Zákazníkovi poradenství ohledně ochranných známek. Zákazník je povinen ověřit, že užití děl, které pro něj Poskytovatel vytvoří, nezasahuje do práv třetích osob k ochranné známce nebo jiných práv třetích osob.
- Zákazník souhlasí s tím, že Poskytovatel může výstupy Služeb řádně doručených Zákazníkovi použít jako referenci pro svou další obchodní a propagační činnost, především na svých webových stránkách a jiných elektronických nebo tištěných materiálech.
- Zákazník souhlasí s tím, aby v prostoru patičky doručených webových stránek, jako identifikace zpracovatele webu, byl umístěn odkaz na webové stránky Poskytovatele.
13 Autorská práva
- Všechna autorská práva, včetně práv duševního vlastnictví, k vytvořenému dílu zůstávají zhotoviteli
- Zhotovitel uděluje klientovi pouze nevýhradní licenci k používání, reprodukci a šíření díla pro účely, které jsou explicitně uvedeny v dohodě mezi oběma stranami.
- Jejím uzavřením není autor omezen v dalším užívání díla a v rozsahu jeho použití.
- Autor může dílo užívat sám nebo poskytnout další nevýhradní licenci jiným.
- Omezení použití: Klient nesmí využít dílo pro nelegální nebo neetické účely a nemá právo převádět licenci na třetí strany bez předchozího písemného souhlasu Zhotovitele.
- Změny a úpravy: Klient nesmí provádět žádné změny, úpravy nebo odvozená díla z původního díla bez písemného souhlasu zhotovitele.
- Veškerá autorská práva a licence jsou podmíněna úspěšným uhrazením všech plateb stanovených v dohodě mezi oběma stranami.
- Tyto autorské podmínky jsou platné a vymahatelné v souladu se zákony České republiky. V případě jakýchkoli nejasností nebo sporů bude mít přednost původní dohoda uzavřená mezi oběma stranami.
14 Závěrečná ustanovení
- Pokud soud nebo státní orgán rozhodne, že některé ustanovení smlouvy nebo Obchodních podmínek je neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení smlouvy i Obchodních podmínek, smlouva jako celek, platná a účinná.
- Strany nahradí neplatné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným a účinným, a to tak, aby takové ustanovení co nejlépe dosáhlo zamýšlených hospodářských, právních a obchodních účelů neplatného nebo neúčinného ustanovení.
- Poskytovatel neposkytuje Zákazníkovi jakékoli lékařské, právní, daňové, účetní ani investiční poradenství, ani poradenství ohledně jeho podnikání, marketingové, investiční nebo podnikatelské strategie či jiných otázek. Jakékoli informace, které Poskytovatel předá Zákazníkovi, se nepovažují za rady ve smyslu § 2950 Občanského zákoníku.
- Zákazník může svá práva a své povinnosti ze smlouvy převést na třetí osobu pouze s předchozím písemným souhlasem Poskytovatele.
- Pro účely předchozí věty se ustanovení § 1895 a násl. Občanského zákoníku vylučuje.
- Poskytovatel může svá práva a povinnosti ze smlouvy převést na třetí osobu i bez souhlasu Zákazníka.
- Zákazníka v takovém případě informuje postupem podle článku 12 těchto Obchodních podmínek.
- Obchodní zvyklosti se užijí, jen pokud nejsou v rozporu s ustanoveními zákona, i když takové ustanovení nemá donucující účinky.
- Smlouvy uzavřené podle těchto Obchodních podmínek se řídí právem České republiky. Poskytovatel a Zákazník si dohodly pravomoc soudů České republiky, a to, pokud spadají do pravomoci okresních soudů, Obvodního soudu pro Prahu 5 a, pokud spadají do pravomoci krajských soudů, Městského soudu v Praze.
- Poskytovatel je oprávněn tyto Obchodní podmínky a/nebo Sazebník jednostranně změnit. V takovém případě Poskytovatel oznámí Zákazníkovi změnu Obchodních podmínek a/nebo Sazebníku zprávou elektronické pošty zaslanou Zákazníkovi.
- Zákazník je oprávněn změnu Obchodních podmínek a/nebo Sazebníku odmítnout s tím, že odmítnutí se považuje za výpověď smlouvy.
1. Vyhrazuji si právo na úpravu hodinové sazby
- Mám právo upravit svou hodinovou sazbu na základě změn v poptávce, inflace nebo jiných ekonomických faktorů. O všech změnách budu informovat klienty předem.
2. Vyhrazuji si právo na změnu podmínek spolupráce
- V případě změn v legislativě, daňových předpisech nebo jiných vnějších faktorech, které ovlivní podmínky mé činnosti jako OSVČ, si vyhrazuji právo upravit podmínky spolupráce s klientem, včetně ceny nebo rozsahu poskytovaných služeb.
3. Vyhrazuji si právo na změnu rozsahu služeb
- V závislosti na aktuálních kapacitách a prioritách mohu upravit rozsah poskytovaných služeb. V případě potřeby vám nabídnu alternativní řešení nebo přesměrování na vhodného specialistu.
4. Vyhrazuji si právo na přerušení nebo ukončení spolupráce
- V případě neplnění podmínek dohody, nekomunikace, nebo jiných problémů, které narušují efektivitu spolupráce, si vyhrazuji právo pozastavit nebo ukončit spolupráci po předchozím upozornění.
5. Vyhrazuji si právo na přizpůsobení termínů
- V případě nečekaných okolností (zdravotní problémy, osobní situace, technické problémy atd.) si vyhrazuji právo upravit termíny pro dokončení služeb. O změnách termínů budu informovat co nejdříve.
6. Vyhrazuji si právo na výběr způsobu vykonání služeb
- Mám právo zvolit vhodné nástroje a metody pro vykonání služby na základě aktuálních potřeb a technických podmínek. Při poskytování služeb se budu řídit vlastním know-how a zkušenostmi.
7. Vyhrazuji si právo na změnu pracovních podmínek
- Pokud nastanou změny v pracovní době, kapacitě nebo požadavcích na moji práci, zejména při individuálních spoluprcích, vyhrazuji si právo upravit podmínky, jako jsou termíny dodání nebo způsob komunikace, v souladu s novými okolnostmi.
8. Vyhrazuji si právo na změnu cenové nabídky
- Ceny uvedené v nabídce jsou platné k datu jejího vystavení. Mám právo změnit cenu za služby nebo produkty v případě změny nákladů na materiály, technologické vybavení nebo pracovní sílu.
9. Vyhrazuji si právo na odmítnutí spolupráce s klientem
- V případě, že klient neplní dohodnuté podmínky, nekomunikuje včas nebo se chová neeticky, vyhrazuji si právo odmítnout nebo přerušit spolupráci.
10. Vyhrazuji si právo na úpravu podmínek platby
- V případě zpožděných nebo neúplných plateb si vyhrazuji právo upravit podmínky platby, např. požádat o předplatbu, změnit termíny splatnosti nebo aplikovat sankce za zpoždění.
11. Vyhrazuji si právo na změnu způsobu komunikace
- Pokud se změní moje dostupnost nebo možnosti komunikace (např. přechod na jiný komunikační kanál), vyhrazuji si právo změnit preferovaný způsob komunikace s klientem (např. z e-mailu na telefon nebo videohovor).
12. Vyhrazuji si právo na poskytování služeb na základě předchozího odsouhlasení
- V případě větších změn v rozsahu či povaze poskytovaných služeb, si vyhrazuji právo na jejich realizaci pouze po předchozím odsouhlasení klientem.
13. Vyhrazuji si právo na fakturaci za nevyužité služby
- V případě, že klient nevyužije předem domluvené služby nebo zruší službu v pozdním termínu, si vyhrazuji právo na fakturaci za nevyužité služby podle dohodnutých podmínek (např. storno poplatky).
14. Vyhrazuji si právo na zajištění technického vybavení pro výkon služeb
- V případě, že technické vybavení (např. software, hardware) bude nezbytné pro poskytování služeb, vyhrazuji si právo zajistit potřebné prostředky. Náklady na technické vybavení mohou být účtovány zvlášť, pokud to bude nutné pro konkrétní službu.
15. Vyhrazuji si právo na využití AI a umělé inteligence
Použití AI ve službách a produktech
Vyhrazuji si právo využívat technologie umělé inteligence (AI) při poskytování svých služeb a produktů. Toto zahrnuje, ale není omezeno na automatizaci procesů, analýzu dat, personalizaci obsahu a komunikaci se zákazníky.
Transparentnost a etické zásady
a) Veškeré nasazení AI se řídí etickými zásadami a zajišťuje ochranu soukromí a bezpečnosti uživatelů.
b) Pokud AI ovlivňuje rozhodovací procesy, budou uživatelé o takovém využití jasně informováni.
Využití AI v komunikaci
Komunikace mezi uživateli a poskytovatelem může být částečně nebo plně generována AI. Uživatelé budou informováni, pokud obsah vznikl za pomoci AI, zejména v případech, kdy by to mohlo ovlivnit rozhodnutí zákazníka.
Ochrana dat a soukromí
a) Využití AI probíhá v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů.
b) Žádná data získaná prostřednictvím AI nebudou zneužita nebo prodána třetím stranám bez výslovného souhlasu uživatele.
Omezení odpovědnosti
Nenesu odpovědnost za jakékoli rozhodnutí učiněné na základě výsledků poskytnutých AI, pokud tyto výsledky odpovídají zadaným parametrům a možnostem technologie.Aktualizace podmínek
Tento text může být čas od času aktualizován, aby reflektoval nové technologie nebo změny v legislativě. O každé změně budete informováni prostřednictvím webových stránek nebo jiným vhodným způsobem.
Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1. 2025